Hongkong - Reisverslag uit Dongen, Nederland van ruud en ing - WaarBenJij.nu Hongkong - Reisverslag uit Dongen, Nederland van ruud en ing - WaarBenJij.nu

Hongkong

Door: Ruud en Ing

Blijf op de hoogte en volg ruud en ing

04 Januari 2016 | Nederland, Dongen

Na een lange vlucht (11,5 uur) in HK in de vroege ochtend aangekomen. aardig brak en nog een volle dag voor de boeg. Uiteindelijk gelukt om tot 20:00 op te blijven. Dit was een behoorlijke beproeving.

Dezelfde dag zijn we nog een flink stuk door de stad gaan lopen. HK is erg druk er vooral na zo'n lange vlucht wennen. Leuk om ook deze stad eens te zien.

Na smog, hoge gebouwen, zingende chinezen en andere eigenaardigheden gezien te hebben vliegen we vandaag eindelijk naar NZ.

GR

Ruud en Ing

• 04 Januari 2016 - 13:32

Danouk:

Hey Ruud en Ing,

Goede vlucht naar Nieuw Zeeland gewenst!! Hopelijk valt de vlucht verder mee en kunnen jullie meteen volle bak van het land genieten!!

Xx Danouk

• 04 Januari 2016 - 14:44

Yvon:

Leuk om eens gezien te hebben, Hong Kong, maar ik denk dat NZ beter bij jullie past.
    Hier missen jullie niets.
    Ik wacht op de volgende verhalen.

• 05 Januari 2016 - 21:02

Monique:

Hallo Ruud en Ing,
    Net Ruud aan de lijn gehad! Weinig slaap gehad, maar nu de mooie natuur gaan zien!
    Groet van Joep, ha ha ha! Is de baas op de boven verdieping, er mag geen andere poes meer komen! Poot van Joep en een groet van ons.
    Ad en Monique