Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Dongen, Nederland van ruud en ing - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Dongen, Nederland van ruud en ing - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: ruud en ing

Blijf op de hoogte en volg ruud en ing

31 December 2015 | Nederland, Dongen

Morgen gaat het dan eindelijk gebeuren onze reis gaat beginnen.
Het vliegtuig naar Hongkong vertrekt om 12:45 vanaf Schiphol. We zullen ergens rond 9:00 door de taxi worden opgehaald. De boarding papieren geven aan dat we rond 7:00 de volgende ochtend (7 uur tijdsverschil) aankomen. Wordt dus een pittige dag.

Vandaag nog de kat wegbrengen en de koffers pakken. Vanavond nog lekker thuis wat relaxen.

Bij het volgende bericht zitten we in Hongkong.

Iedereen een voorspoedig 2016!

GR

• 31 December 2015 - 10:47

Sabrina & Tom:

Beste Ruud en Ingeborg,

Wij wensen jullie een hele mooie en fijne reis toe!
    Geniet van alles en wij gaan jullie blog zeker volgen!
    Voor jullie alvast een knallend uiteinde en een spetterend 2016! Maak er iets moois van!

Safe travels.

Groetjes,
    Tom & Sabrina

• 31 December 2015 - 10:47

Jeske En Joost:

Wij wensen jullie een hele goede vlucht en ook voor jullie een goed begin van 2016!!

• 31 December 2015 - 15:24

Francien Reinhoudt:

Alvast een goed 2016. Heel veel plezier, ga genieten van deze prachtige reis.
    Gr francien

• 31 December 2015 - 15:27

Martien En Annemarie:

Ruud en Ingeborg,

Voor nu een goed uiteinde en een gelukkig en vooral gezond 2016.
    Wij wensen jullie alle goeds en veel plezier op de reis naar oa Nieuw Zeeland.

groeten,

Martien en Annemarie

• 01 Januari 2016 - 11:32

Dick :

Graag wens ik jullie een heel goede en fijne vakantie en een behouden thuiskomst.

Intussen ook al weer de beste wensen voor jullie beiden voor het Nieuwe Jaar !!
    gr
    d

• 01 Januari 2016 - 21:05

Manon:

Hopelijk zijn jullie goed aangekomen. Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen daar aan de andere kant van de wereld!

Groetjes,

Manon