last bit of NZ; Te Anau, Milford en Dunedin - Reisverslag uit Dongen, Nederland van ruud en ing - WaarBenJij.nu last bit of NZ; Te Anau, Milford en Dunedin - Reisverslag uit Dongen, Nederland van ruud en ing - WaarBenJij.nu

last bit of NZ; Te Anau, Milford en Dunedin

Door: Ruud en Ing

Blijf op de hoogte en volg ruud en ing

14 Februari 2016 | Nederland, Dongen

Onze vakantie is al een eindje op weg en we zijn de afgelopen dagen het zuiden van het zuidereiland aan het verkennen geweest.

In Te Anau (zuid-west kust) hebben we glowworms bekeken. Als je in het donker de grot in vaart dan lijkt het net of je naar de sterren kijkt. Schijn bedriegt want het zijn lichtgevende wormen. De dag erna hebben we een ontzettend mooie autorit en aansluitend een bootreis in de Milford Sound gedaan. Diverse watervallen, seals en lord of the rings achtige taferelen. Weer een geweldige ervaring.

De laatste 3 dagen hebben we in Dunedin vertoeft. Van oorsprong een stad gesticht door de Schotten. We hebben genoten van een vrij toegankelijk first settlers museum en de Otago peninsula.
In de avond wordt Dunedin een beetje meer Schotland. Veel lallende en feestvierende mensen.

Het is nu tijd al onze spullen weer op orde te krijgen. Dinsdag vliegen we vanaf Christchurch naar Sydney. Met geweldige ervaringen, verhalen en ideeën rijker verlaten we dit geweldige land en hopen in Sydney nog 7 dagen van de zon, zee en natuur te kunnen genieten. We hebben 7 nachten een huis gehuurd vlakbij Bondi beach dus de verwachtingen zijn hoog!

GR

  • 14 Februari 2016 - 08:41

    Ilse:

    Lieve Ing en Ruud,

    Jullie verhalen blijven leuk om te lezen, wat een avontuur!
    Haha glimmende wormen, moet niet gekker worden;).
    Heel veel plezier van jullie laatste dagen in NZ! Daarnaast geniet van jullie laatste week bij Bondy Beach!

    Liefs Ilse

  • 14 Februari 2016 - 11:41

    Marja Wijnbergen:

    Ziet er prachtig uit. Veel plezier nog in Sydney!

    Groetjes, Marja

  • 15 Februari 2016 - 19:29

    Danouk:

    Hoi Ruud en Ingeborg,

    Jullie zullen nu wel aangekomen zijn in Sydney, geniet onwijs van jullie dagen nog daar!

    Ik hoop dat het laatste deel van jullie reis net zo fantastisch is als alles wat jullie nu al hebben meegemaakt!

    Xx

    Danouk

  • 16 Februari 2016 - 21:22

    Pa En Ma:

    Ruud en Ingeborg, leuk om jullie volgende story te lezen, ma is morgen jarig, en mijn broer is aan het schaatsen op de Weissensee (vriest het -7) , de "Meires" vliegen alle kanten van de wereld uit!
    Nog veel plezier daar, en alvast een heel fijne laatste week, relaxt en lekker warm, enjoy!
    Nieuwtje;V&D failliet, 8000 mensen zonder werk..


    groetjes,


    Ad en Jacqueline

  • 17 Februari 2016 - 19:48

    Ad En Monique:

    Hallo vakantiegangers,
    Voor jullie nog even! Weer mooie foto's. Het lijkt wel af en toe Schotland!
    Op dit moment hier kou, maar als het zonnetje er door komt is het lekker! Zeker achter het glas. Zondag naar zee geweest, veel regen en wind, maar Billy de hond heeft genoten.
    Ook ik heb genoten zegt Joep: Ja Ja ik heb Ad en Monique laten schrikken. Ik ben namelijk naar buiten geglipt, vroeg in de avond. En pas de volgende ochtend liet ik mij weer zien. Monique begon te janken toen ze mij met voer binnen gekregen had, zo blij was ze, ha ha ha! Maar voor voer en een knuffel doe ik alles! Zo lig ik geregeld op bed bij Monique. Ik ga pas weer weg als Ad erbij komt liggen. Dan ga ik naar boven naar mijn privé verdieping!
    Groetjes Ad en Monique
    Poot en kroel kopje van Joep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ruud en ing

Degene die dit reisverslag bekijken kennen ons denk ik wel :)

Actief sinds 09 Okt. 2015
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 5393

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 25 Februari 2016

8 weken Nieuw Zeeland 1-1-2016 tot 25-2-2016

09 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: