Hallo! - Reisverslag uit Dongen, Nederland van ruud en ing - WaarBenJij.nu Hallo! - Reisverslag uit Dongen, Nederland van ruud en ing - WaarBenJij.nu

Hallo!

Door: Ruud en Ing

Blijf op de hoogte en volg ruud en ing

18 December 2015 | Nederland, Dongen

Welkom allemaal

Leuk dat jullie ons willen volgen op onze mooie reis naar Hongkong, NZ en Sydney. Gedurende onze reis zullen we updates posten. Als je niet in de maillijst wilt staan laat het even weten.

Wij hebben er ontzettend veel zin in en zijn al volop bezig met de voorbereidingen. Zoals jullie wellicht weten heb ik (Ruud) nogal de neiging om alles van tevoren uitvoerig te plannen. Ik heb geprobeerd dat nu wat los te laten. Volgens mij is dat aardig gelukt. Wat we willen gaan bekijken en bezoeken is vrij duidelijk maar er is genoeg flexibiliteit.

Voorlopige planning

1-jan Naar HongKong
4-jan Naar Auckland (noordereiland)
19-jan Naar Zuidereiland met ferry
16-feb Naar Sydney
23-feb Naar Amsterdam

Update volgt once on the way!

• 18 December 2015 - 10:35

Yvon:

Ik ga het volgen hoor Ruud.
    Ben toch wel benieuwd naar je voorbereidingen.
    Maar veel plezier daar.

• 18 December 2015 - 10:35

Manon:

Heel veel plezier gewenst! Een beetje plannen is goed Ruud, maar laat je ook maar verrassen door de dingen die je tegen komt. Nieuw zeeland is echt heel erg mooi! Met name de natuur. De stadjes zijn wat minder, iig als je ze vergelijkt met Europese steden.

Geniet ervan! En ik kijk uit naar jullie reisverslagen!

• 18 December 2015 - 10:58

Ilse Leenaars:

Gaaf ruud en Ingie! Leuk om jullie zo een beetje op de voet te kunnen volgen.

• 18 December 2015 - 14:09

Tom:

Je hebt je kapsel al klaar voor 16 februari maat.
    Veel plezier samen en maak er een mooie reis van!

• 18 December 2015 - 14:50

Marleen:

Leuk dat jullie een site hebben gemaakt! Goed bezig Ruud!
    Kunnen we een beetje met jullie meereizen! :-)

• 18 December 2015 - 17:00

Jeske En Joost:

Leuk om jullie belevenissen te volgen!!

• 18 December 2015 - 21:08

Bart:

Cool dat we jullie op deze manier kunnen volgen! Ben benieuwd naar de verhalen en foto's!

• 20 December 2015 - 11:11

Peter:

Leuk zo'n site Ruud. Wij gaan jullie zeker volgen. Je weet wat je moet doen als er wilde dieren in de buurt zijn hè? Heel veel geluid (lees oerkreten) maken! Fijne reis!

• 21 December 2015 - 18:45

Ilse:

Leuk dat jullie de mooie verhalen/ ervaringen gaan delen! Ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden.. Alvast nog veel voorpret en een hele mooie reis gewenst.