West Coast - Reisverslag uit Dongen, Nederland van ruud en ing - WaarBenJij.nu West Coast - Reisverslag uit Dongen, Nederland van ruud en ing - WaarBenJij.nu

West Coast

Door: ingeborg en ruud

Blijf op de hoogte en volg ruud en ing

02 Februari 2016 | Nederland, Dongen

We hebben het abel tasman track voor de helft gewandeld, erg mooi. Het ziet er namelijk uit als een subtropisch oord.
Daarna hebben we een scenic auto route gedaan door de golden bay met als eindbestemming farwell spit waar zeer geregeld walvissen aanspoelen. (nu natuurlijk niet)
Na deze hoek van nieuw zeeland hebben we de coastal route genomen, een echt super mooie autoweg met veel mooie natuur onderweg, helaas konden we niet elke 10 minuten stoppen maar je zou het haast wel willen doen!
Onze eerste overnachting in een oud mijnstadje en daarna weer verder en twee dagen gestopt bij de Franz Jozef en Fox gletsjers. Gelukkig mooi helder weer zodat we de gletsjers en sneeuw goed konden zien.
Nu aangekomen bij lake Wanaka waar we vandaag een flinke hike hebben gedaan naar de top van de Rob Roy berg, maar het uitzicht was de moeite waard! En weer bij een super aardige airbnb host terecht gekomen waarmee we net gebbqt hebben.
Morgen vertrekken we naar Queenstown; ze zeggen De Outdoorstad van de wereld. Dat willen wij wel eens gaan zien. daar hebben we weer voor 6 nachten ons eigen huisje

Voor de mensen die carnaval gaan vieren Alaaf!! uit Nieuw Zeeland --> zie foto

• 02 Februari 2016 - 10:58

Gonnie Jongenelen:

Goedemorgen Ingeborg en Ruud,

wat ziet het er allemaal schitterend uit.
    Geniet nog maar heerlijk door.

ALAAF terug vanuit hier, ik zal ze werkend doorbrengen :)

Groetjes Gonnie

• 02 Februari 2016 - 11:00

Hester :

Heerlijk herkenbaar allemaal! Stik jaloers lees ik dit verhaal vanachter mijn werkcomputer... Maar tis jullie zo gegund!! Geniet geniet geniet!!

• 02 Februari 2016 - 11:51

Jeske:

Ziet er uit als een echte TOP vakantie!!! Genieten!!!
    Groetjes uit Dongen

Wat een rare vogels op die eerste foto ;-) Foto's zien er fantastisch uit!
    Enjoy en vergeet deze niet een keer te zingen; "er staat een paard in de gang" ;-)

• 02 Februari 2016 - 16:16

Hola Ing en Ruud,

Wowie jullie vakantie klinkt heerlijk! Geniet van deze mooie tijd..

Groetjes Ilse

• 02 Februari 2016 - 21:32

Jan:

Hallo ing en ruud

Wat leest dat leuk weg, geniet er van,
    Wij wachten wel tot de regen voorbij is.

• 03 Februari 2016 - 21:58

Ad En Jacqueline:

Hoi Ruud en Ingeborg, dank voor het leuke verslag en de foto's, mn die van Karnaval is te gek.
    Ik ga zondag in de optocht meedoen, als een "oud of de box" denkende oma die zelf de "maantelzorg "regelt.
    ik heb er zin in , en ik hoop dat het hier dan net zo warm is als bij jullie....
    Laat de foto's wel zien als jullie weer in kikkerland zijn!Maar dat duurt nog een hele tijd, en je kunt ook maar beter nog even wegblijven aangezien er hier een griepepidemie in ontwikkeling is
    Geniet van het mooie weer, omgeving maar vooral van elkaar, want: er is maar 1 jong-leven !en doe ze daar vooral de groeten van mij, want zelf zal ik daar wel niet meer komen in dit leven.!!

groetjes!